Menu
Obec Chýšť
ObecChýšť

Czech POINT

 Logo Czech POINTPracoviště Czech POINT Obecního úřadu Chýšť

Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z níže uvedených registrů, umožňuje také přijetí podání podle živnostenského zákona.

Co je to Czech POINT

Správní poplatky:

 
Správní poplatky:

Evidence

Cena za 1. stranu

 Cena za každou další 
 i za počatou stránku

Obchodní rejstřík

100,- Kč

50,- Kč

Živnostenský rejstřík

100,- Kč

50,- Kč

Rejstřík trestů

100,- Kč

0,- Kč          

Bodové hodnocení řidiče

100,- Kč

50,- Kč

Seznam kvalifikovaných 

100,- Kč

50,- Kč

Katastr nemovitostí

100,- Kč

50,- Kč

Insolvenční rejstřík

100,- Kč

50,- Kč

Otevírací doba:

  • Pondělí: po dohodě  
  • Úterý: po dohodě
  • Středa: 18.00 - 19.30
  • Čtvrtek: po dohodě
  • Pátek: po dohodě
Kontaktní osoba: Pavlína Salvová, tel. 775 577 031
 
CO VÁM CzechPOINT NABÍZÍ
VÝSTUP Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ
  • Co dostanete: úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice
  • Co potřebujete znát:
1. list vlastnictví  -  je nutné znát katastrální území a číslo listu vlastnictví

2. u seznamu nemovitostí – je třeba znát katastrální území  včetně:
a) parcelního čísla požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu
b) číslo popisné, jedná-li se o stavbu

3. u seznamu jednotek  - je třeba znát katastrální území,  popisné číslo domu ale i přesné číslo bytu
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.
 
VÝSTUP Z OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU
  • Co dostanete: úplný výstup z obchodního rejstříku
  • Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
VÝSTUP ZE ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU
  • Co dostanete: úplný výstup ze živnostenského rejstříku
  • Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ
  • Co dostanete: výpis z rejstříku trestů
  • Co potřebujete: osoba, které se výpis týká - platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem (občanský průkaz nebo cestovní pas). Zmocněnec - v případě žádosti o vydání výpisu zmocněnci, je nutné předložit ověřenou plnou moc žadatele, ve které bude uvedeno jméno žadatele, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce.
Tiskopis plné moci (soubor doc)
 
VÝPIS BODOVÉHO HODNOCENÍ OSOBY
  • Co dostanete:  řidiči zjistí stav svého bodového konta z Centrálního registru řidičů
  • Co potřebujete: řidiči předloží doklad totožnosti (platný občanský průkaz, cestovní pas nebo identifikační doklad cizince) a řidičský průkaz. Pokud za žadatele podává žádost jiná osoba (zmocněnec), je třeba předložit úředně ověřenou plnou moc v českém jazyce a platný doklad totožnosti zmocněnce.
SEZNAM KVALIFIKOVANÝCH DODAVATELŮ
  • Co dostanete: výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů za účelem prokázání základní a profesní kvalifikace pro veřejnou zakázku. Uchazečům o veřejnou zakázku, kteří jsou v tomto seznamu zapsáni, je výrazně ulehčena možnost získání výpisů k prokázání kvalifikace, což zjednodušuje a zrychluje zpracování nabídek v zadávacím řízení. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ČR jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách a je zcela veřejně přístupný. MMR ČR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili základní a profesní kvalifikační kritéria podle zákona o veřejných zakázkách a doložili je ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek. Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
  • Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
VÝPIS Z INSOLVENČNÍHO REJSTŘÍKU
  • Co dostanete: výpis z insolvenčního rejstříku, který je dalším informačním systémem veřejné správy. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
  • Co potřebujete znát: identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) nebo osobní údaje ( konkrétní osoba)
REGISTR ÚČASTNÍKŮ PROVOZU MA ISOH
  • Co dostanete: Vybraná kontaktní místa CzechPOINT autorizují od 1. ledna kontaktní osoby, které žádají o oprávnění k přístupu do MA ISOH ("Modul Autovraky Informační Systém Odpadového Hospodářství") za účelem podání agendy nebo její kontroly.
  • Co potřebujete: Pro zhotovení výpisu je třeba předložit doklad totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas). Cizincům může být vydán výpis pouze v případě, že mají povolen dlouhodobý nebo trvalý pobyt v České republice - mají přiděleno rodné číslo. 
PŘIJETÍ PODÁNÍ PODLE ŽIVNOSTENSKÉHO ZÁKONA (§ 72)
Na základě novely živnostenského zákona lze veškerá podání obecním živnostenským úřadům předat prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy. Jde o:
  • ohlášení živnosti
  • ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
  • žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.
Podání lze provést jedním z následujících postupů:
Vyplněním elektronického formuláře - na portálu Hospodářské komory je umístěn příslušný formulář. Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP. Po odeslání klient obdrží číslo tiketu. S tímto tiketem je nutné navštívit jakékoliv pracoviště CzechPOINT. Pracovník Czech POINTu dle čísla tiketu načte údaje z klientova podání do systému CzechPOINT, které elektronicky odešle na zvolený živnostenský úřad. Zároveň pracovník CzechPOINTu vyplněný formulář vytiskne a odešle ho i v papírové podobě na živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní časem odeslání elektronicky vyplněného formuláře.
Vyplněním formuláře v listinné podobě - klient přinese vyplněný písemný formulář ohlášení živnosti či změny (buď ho má nebo je možné formulář stáhnout z portálu Hospodářské komory). Listinnou formu podání pracovník CzechPOINTu převezme a odešle na zvolený Živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro Živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní do 5 pracovních dní.

Obecní úřad

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Virtuální prohlídka

Interaktivní mapa

Mapa

Obec Chýšť nahoru